Довідка
за
результатами перевірки діяльності
психологічної служби НВК ведення
документації та звітування про роботу
Мета перевірки : перевірка діяльності
психологічної служби НВК ведення
документації та звітування про роботу
Термін перевірки : серпень
Проблема
, над якою працює психолог: «Збереження і зміцнення
психічного і фізичного здоров’я учнів,
формування навичок здорового способу
життя»
У
2016-2017 р. психологічною службою
закладу було в повному
обсязі виконано план роботи.
Додатково поза планом
було проведено ряд заходів з
дітьми трудових мігрантів (анкетування, психодіагностика).
У рамках
батьківського всеобучу проведено ряд
лекцій для батьків, опікунів дітей трудових
мігрантів з метою надання
психологічної допомоги цій категорії
учнів.
Протягом
2016-2017 н.р. найбільш ефективна діяльність психологічної
служби школи відзначилася
у здійсненні психологічного супроводу
дітей, що потребують
підвищеної
психолого-педагогічної уваги
(дітей-сиріт та дітей , які проживають у неблагополучних сім ‘ях, учнів, які допускають
пропуски навчальних занять
без поважних причин) та
роботі з їхніми
сім’ями; у здійсненні просвітницько- профілактичної роботи щодо
негативних явищ в учнівському
середовищі; у здійсненні
психологічного забезпечення методичної
роботи закладу; у веденні ділової документації.
Слід зазначити, що
практичному психологу необхідно
звернути увагу на більш
повне застосування індивідуальних
форм взаємодії в роботі
з учнями і батьками та
активізувати роботу.
Психологічна служба Дашковецького
НВК працює над реалізацією таких
державних ( регіональних, місцевих ) програм :
--
Програма патріотичного виховання населення , формування здорового
способу життя , розвитку духовності
та зміцнення моральних
засад суспільства;
--
Програма по запобіганню
поширення ВІЛ-інфекції/Сніду в Україні;
--
Програма розвитку психологічної
служби Віньковецького району
на період до 2020 року.
У
2016-2017 н.р. психологічна служба продовжить
діяльність щодо виконання
державних та регіональних
програм, наказів та рішень
колегії МОН України, ХОУОН, районного
відділу освіти за
такими напрямами:
1. Діагностика
готовності дітей до навчання в
школі.
2. Психолого-педагогічний супровід
адаптації першокласників.
3. Профілактика
дезадаптації учнів під час переходу від початкової до
середньої , з середньої до старшої ланок
школи .
4. Психологічне
забезпечення превентивно-профілактичної роботи
з
дітьми
групи ризику.
5. Психологічна підтримка обдарованих
дітей.
6. Виявлення дітей з особливими освітніми
потребами та психологічне
забезпечення інклюзивної
освіти , психологічний
супровід профільного
навчання та профільного самовизначення.
7. Психологічне
забезпечення профільної діяльності педагогів.
8. Психологічна
експертиза педагогічних
інновацій.
9. Психолого- педагогічна підготовка
учнів до ДПА та ЗНО.
Виходячи
з проблеми року
закладу, адміністрація школи звертається
до психологічної служби з
таким замовленням :
1.
Вивчити проблеми адаптаційного
періоду учнів 1-х, 5-х, 10-х класів та
провести необхідну консультаційну та
корекційну роботу для дезадаптованих школярів , батьків, вчителів.
2.
Здійснювати
психолого-педагогічне
забезпечення педагогічних рад, психолого-педагогічних семінарів.
3.
Брати участь у
проведенні батьківських лекторіїв
та батьківських зборів.
4.
Здійснювати профорієнтаційну роботу, діагностику потреби
у профільному навчанні
та визначити попередню
зайнятість випускників.
5.
Проводити роботу за запитами класних
керівників та вчителів-предметників.
6.
Допомагати у вирішенні
проблеми шкільної дисципліни та
запобіганню конфліктам в
учнівських колективах, сприяти профілактиці
негативних явищ в
учнівському середовищі.
Немає коментарів:
Дописати коментар